woooooopr

varit lite seg på bloggandet den här veckan! slutade tidigt idag, halv ett istället för två! vi hade möte om att två i klassen bråkar och så måste vi andra stå ut med det mötet. och bara en av de två som bråkar var där. satt och jäspade hela tiden.
har nationella i engelska i morgon, läsförståelse och hörförståelse. vi slutar efter det vilket är awesome! då åker jag hem packar det sista sen drar jag till turkiet! härliiiiigt! hoppas det är bra väder och ett bra hotell!
Nästa helg så kommer Julia vilket gör hela veckan awesome! saknar henne som fan!
fick även mitt schema i söndags för hur jag ska jobba i sommar. var helt okej! min chef är även snäll så han gjorde så jag fick byta sista tre dagarna så jag kan åka till Julia i kalmar och gå på rix fm! helt okej liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0