Jag har tråkigt.

ingen läser det kanske men strunt samma!

Visste du att..
att jag vill ha - körkort & sommarlov
att min senaste kyss - var i går
att jag lyssnar mest på - musik ;)
att jag pratar - Väldigt mycket kanske
att jag inte gillar - vissa personer..
att min första riktiga kyss - minns den inte
att jag avskyr när folk snackar - Om mig!
att kärlek är - det vackraste och bästa som finns!!
att jag gillar att - baka.
att jag alltid kommer att vara - född 1995
att jag är hemligt förälskad i - mun fina hihi
att sist jag grät var - igår!
att min mobiltelefon är - i min hand
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara vända på mig och somna om!
att innan jag går och lägger mig - så kollar jag alltid Facebook, twitter, instagram och smsar
att idag har jag - gått tipspromenad
att jag just nu tänker på - hur ska jag orka detta
att i kväll ska jag - sova!!
att i morgon kommer jag - till skolan, sola och träna
att jag hoppas -

Har du:
Någon som förstår dig? Ja.
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? Ja!
Vem kramade dig senast? Malin
Vem pussade dig senast? Måns
Vem ringde dig senast? Dolt nummer
Vem ringde du senast? Måns
Vem var hemma hos dig senast? Måns, jonna, Jessica, Daniel, Frida och Emmelie
Vem var du hemma hos senast? Måns
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Jajjemen
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja!
Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? Lite
Sjunger i duschen? Som fan!!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej!
Skrattar åt dina egna skämt? Ja..
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja!

Har du:
piercingar? I öronen.
Syskon? Japp
Jobb? Yes
För många vänner? Nej, det tycker jag inte.
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Ha!
Bra självförtroende? Nej!
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja!
Varit kär? Det har jag!
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Ja
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Ja!
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Yes
Smugit ut utan lov? Ha
En hemlighet som ingen annan vet? Kanske
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nopp
Blivit generad inför folk? Yes
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja..
Ätit musslor? Ja!
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? Nej
Färgat ditt hår svart? Ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarlovet och körkortet
Ska du göra i helgen? Ta det lugnt!
Har du för kläder på dig? Trosor eh
Gjorde du igår? Gick i skolan
Ska du göra i sommar? Jobba! Och chilla
Åt du senast? Glass
Har du för mobil? iPhone 4s
Vad köpte du senast? Korv & cola
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Har gjort det! Men ringt polisen!

Vem/vilka:
Slog du senast? Måns kanske!
Fick du sms från senast? Måns
Pratade du med? Syster
Skulle du kunna göra allt för? Måns och Julia
Var du med senast av det motsatta könet? Min pappa?
Kan du lita på mest? Julia & Måns
Vet mest om dig? Julia!
Sov du tillsammans med senast? Måns

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej!!
Kan du hjula? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nepp
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och sen köpa en ny dator!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Yes jag vill det!
Har du sjungit inför publik? Nej!!
Följer du mode? Lite
Är du hungrig? Nej
Är du blyg? Tycker jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0