Massor av skit

Min vän Julia sa att jag skulle blogga så får göra det lite! Har tyvärr inget roligt att skriva! Denna veckan var helt chill, var ledig onsdag och fredag! Börjar halv tolv på måndag och kanske även ledig på onsdagen. Jag klagar inte precis!
Har även fått diplomen på Soak off och spa-manikyren, känns så vuxet på ett sätt att få diplom. Haha
Slutar även skolan på torsdagen (har tagit ledigt fredagen för det är studenten och jag ska göra en håruppsättning) och sen på fredags kvällen följer jag med Julia till Kalmar och så stannar vi dör några dagar, sen åker vi tillbaka till lilla Vetlanda för att fira midsommar, men jag vet absolut inte vad vi ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0