2011

Sammanfattning av 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja det kan man nog säga!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga så det blev svårt att hålla!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Inga :(

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej allt är perfekt just nu!


7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Eksjöstadsfestival - 28-29 augusti tror jag 

8. Vad var din största framgång 2011?
Det vet jag inte, men kärlek hade en stor framgång!

9. Största misstaget?
För privat!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inflamerade luftrör och körtelfeber

11. Bästa köpet?
Systemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?
RKläder och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en fin person!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Valos a la playa

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skräpmat

18. Hur tillbringade du julen?
I sängen, sovandes.

19. Blev du kär i år?
Ja <3

20. Hur många one night stands?
....

21. Favoritprogram på TV?
Hm supersize vs superskinny tror jag

22. Bästa boken du läste i år?
A child called it

23. Största musikaliska upptäckten?
Vet itne

24. Något du önskade dig och fick?
Min finaste & mobil

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Skolan, sen mys med familjen!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag vet inte :o

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen haha?


Kommentarer
Postat av: Tova

Var inte du i Turkiet :o?!

2012-01-04 @ 01:00:45
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Tova

hahaha x) jo men var inte du innan jag var? typ vid påsk. För det var inte förra året väl?! :o

2012-01-04 @ 13:51:39
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Tova

hahaha, fast jag vet inte?! jag kommer inte heller ihåg, det bara känns så x)

2012-01-04 @ 14:57:47
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0