skräcken

Tränade som sagt igår med pessica, shit vad jobbigt det var. var helt död efter typ en halv timma ehe. har verkligen inte kondition efter jag var sjuk :( buhu. de sa att jag kan vara såhär upp till sex månader.. så vid sommar kankse jag är frisk? det är sjukt långt kvar ju
var iaf uppe med tuppen idag, hade tandläkar tid vid typ åtta. skulle laga. och jag är jätte tandläkar rädd. men det gick bra. gjorde det utan bedövning. stolt. så senare idag ska jag nog åka skridskor med jessica :') sen ska jag vara med min fina tror jag. fick även med mig hem ett par lösögonfransar och ett par trosor igår när vi var på stan.
Tumblr_lzffbxfdzl1qijksmo1_500_largeTumblr_lyfbcvhcvd1qjv05fo1_500_largeBeauty-blue-deborah-lippmann-glitter-nail-favim.com-305508_largeClassy-cute-fashion-girl-glam-favim.com-305490_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0