Massa skit på en gång

Julia var här i helgen, blev massa mys med fina vänner! Var inte i skolan igår, mådde super dåligt, mådde även dåligt idag men gick till skolan ändå! Blev ingen träning :(
Har även nationella muntliga i svenska i morgon! Inte taggad!
Vilket gör iallafall att jag börjar halv tio på torsdag och på fredag är jag ledig för vi har en snäll engelska lärare som låter oss slippa lektionen!
Har även ett väldigt stort behov av att shoppa, ska se om Jonnis och Jessica vill följa med till Jönköping någon helg snart ehe :') kanske inte behöver fråga för de kanske läser detta!
Klockan är iallafall snart tio och jag fattar inte vad jag gör vaken när jag ska upp vid halv sex! Hatar att jag inte kan sova! Ska läsa talet nu och sen tvinga mig att sova!


Kommentarer
Postat av: jessica

Nä, har ingen lust att lägga pengar på tågbiljett :c

2012-04-18 @ 15:53:47
URL: http://jessicaahlgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0