I'm sexy and I know it

Det här med svenska talet går verkligen inte bra. Är uppe i ca 2 minuter nu och vet absolut inte vad jag ska skriva nu. Skrev om en sak först men gillade inte det så raderade allt. Skrev om en ny sak men det blev inte heller bra. Så gick tillbaka till det första och fick skriva om allt igen. Smart är jag som sparar det från börjar ehe.. Och nu är det runt två minuter som sagt. Har helt hjärnsläpp. Måste sätta mig i morgon och skriva som en jude! Måste även göra matte. Fattar inget. Kommer aldrig att gå.
Mina byxor sprack även idag när jag satte mig ner. Wääh mina favisar. Köpte ett par nya.. Men de är så sjukt spela nu och inte så ingångna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0