dagens

Idag är det... söndag?
Idag tycker jag om… min säng
Idag har jag… huvudvärk
Idag borde jag… övningsköra och duscha
Idag tycker jag… att mjukis är värt att gå utomhus i

Denna veckan med ett ord: awesome
Veckans bästa: fredags och lördags
Veckans värsta: Att vakna med huvudvärk
Dagens värsta känsla… att vara trött!
Dagens bästa händelse… att jag har fått mat!!!
Dagens hiss... irriterande människor 
Dagens diss…vädret suger balle

Idag är jag nöjd med… att det inte är skola i morgon!!
Idag är jag missnöjd med… mitt hår
Idag saknar jag… min fina och Julia! <3
Idag avskyr jag… Fittmänniskor!
Idag älskar jag… maaaaaaaat!
Idag just nu ska jag… skriva klart det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0