tänk om jag hade en liten liten apa. ompa ompa fallerallera.

Tjenis i lingonskogen! 

jag har inte bloggat på ett tag, jag vet! jag hinner inte och orkar inte. skolan tar väldigt mycket, mycket läxor också. jag har inte gjort så mycket senaste tiden, alltid samma sak. gå upp, åka till skolan, va i skolan, åka hem, plugga, sova och om igen.
min pencillin vet jag inte om den hjälper.. det känns inte som jag blir något bättre. 

det var även ettornas dag. vi blev sminkade av tvåorna och fick utföra saker. som att fråga två killar i trean om deras nummer, och köra en raggningsreklip det blev "tjena min pappa är rik, ska vi hångla?" och då svarade han nej men hans kompis svarade ja, och sen följde de efter vår grupp och så sa han som sa nej "men det var du som sa ja, gå fram till henne och börja flörta lite nu" eller något sånt. 

sovmorgon i morgon ochså. awesome. vet inte vad jag ska göra i helgen. det suger rumpa! 

nu ska jag plugga lite och sen sova.
lånar en bild från min Tova. gud vad jag saknar den tjejen!!

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: mohahah :D

2011-09-24 @ 13:28:37
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0