And when you smile the whole world stops and stares for a while.

Hittade denna på Jessica's blogg hihi!

Dagens humör: Superglad. Jessica's blogg gör min dag! Och Malin!!
Dagens mående: Rätt okej!
Dagens borde: Göra matten, engelskan, svenska, historia, städa.
Dagens frisyr: Vanligt platt med sne bena.
Dagens smink: Foundation, solpuder, mascara, eyeliner, läppstift haha :$
Dagens klädsel: Svata strumpbyxor, svart linne, svart kjol, leopad "väst" underkläder, halsduk, skinnjacka, converse.
Dagens planer: Göra matten, engelskan, svenskan, historian, sova och kanske städa! :o
Dagens materiella vill ha: Kläder!! En vinter jacka (kankse är kläder men what ever!) smycken!
Dagens fundering: Saker vi inte borde ta här!
Dagens beroende: Choklad och min mobil (a)
Dagens tråkigaste: Vädret och bilkön hem från skolan.
Dagens längtan: Helg, sommarlov. Tills vi slutar gymnasiet!
Dagens superlängtan: Till värmeeeeen!




Jag saknar dig, bästa vän!

Kommentarer
Postat av: jessica

härligt att jag underhåller dig, hihi! :D

2011-09-13 @ 21:44:37
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0