12

Dag 12: Min vardag

Jag börjar dagen med att vakna 05:30, hoppar in i duschen, fixar mig. Åker till skolan vid 07.00. är i skolan. kommer hem, och oftast gör jag ingen ting då ehehe. nej men om jag har läxor så gör jag de.. ibland. annars sitter jag här eller kollar film. ganska tråkigt liv det låter som jag har, men det har jag verkligen inte!! :D
.
.
Fick sluta efter historian idag, så slutade 09.15. jävligt soft. det blir bara bättre, det är bara i morgon kvar sen är det lov! som är efterlängtat! Imorgon kommer även JULIAAAAAAAAA. satan vad jag saknar henne! :( 
jobbigt när ens bästa vän väljer att bo i Kalmar och studera där :( 
Men vi klarar det, ses inte varje dag nu.. men när vi väl ses så är det underbart! :*

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hihi, tack :*

2011-10-27 @ 18:21:41
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0