jag hatar att man måste ha rubriker

Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar.. men har inte orkat utav personliga skäl, och sen har jag träffat fina vänner. varit med Julia väldigt mycket, och idag åkte vi till Målilla, och träffade Tova. Imorgon trpr jag ska ta det lugnt, kolla på mysiga tjejfilmer hela dagem, dricka choklad och plugga. Och på torsdag bär det av till Jönköping för lite shopping med Jessica & Julia. Mysigt må jag säga att det kommer bli!
Nu tror jag att jag ska börja plugga lite tillsammans med en mysig film. Och efter det om jag orkar så ska jag nog städa. Garderoberna och toaletten ser ut som det har varit en sån där som blåser jätte mycket.. åh vad heter det.. ja ni fattar iallafall.


Kommentarer
Postat av: Tova

en tornado ;)?

tack för igår förresten, himla mysigt var det! puss

2011-11-02 @ 09:51:15
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0