.

Började med att jag blev förkyld och hade jättejätte ont i halsen.
Så mamma ringde sjukhuset igår så vi fick åka dit direkt, först sa de att det var en kraftig förkylning, efter massa prover visade det sig att jag hade halsfluss, och läkaren sa att vi skulle ta ännu mer prover, och då visade det sig att jag har köttelfeber, läkaren ville ta ännu mer prover men jag vägrade, haha är jätte spruträdd, så de fick inte veta om mjälten och levern är skadad..
Värsta cp läkare, hon gjorde allt så mycket värre än vad det är! Vet att man kan dö av det om det går riktigt illa.. men hon sa att det var jätte lätt att min mjälte eller lever skulle skadas så jag kunde dö. Satt och grät när hon förklarade :(
Fint och så att få det nu innan jul :(

Men iallafall fick min kamera igår :D
Och Julia kommer nästa vecka!! :D


Kommentarer
Postat av: Jonna

Om du kan dö är det väl självklart att du ska ta prover för att se om något är fel, eller!?!? ;o

2011-12-23 @ 11:58:13
URL: http://justarandomblog.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: yes :) vi syns ju på lördag iallafall förhoppningsvis :)

2011-12-26 @ 14:08:51
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0