den förra orkade jag ju inte :$

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta
Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3. En person som stod dig nära förut, och varför ni inte gör de längre.
Dag 4. Berätta om ett roligt tillfälle.
Dag 5. Berätta om nånting du skulle vilja göra om.
Dag 6. Hur ser du dig själv om 5 år?
Dag 7. Killar jag faller för.
Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna.
Dag 9. Mitt största intresse.
Dag 10. Om jag blev snuskigt rik...
Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn.
Dag 12. Något jag ångrar.
Dag 13. Någonting jag oroar mig för.
Dag 14. 5 saker jag lätt irriterar/stör mig på.
Dag 15. En bild på en speciell person.
Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 17. 5 saker jag inte skulle klara mig utan.
Dag 18. En låt som får mig att gråta.
Dag 19. En låt som gör mig glad.
Dag 20. Innehållet i min väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0