roadtrip.

Tänkte lägga upp lite bilder från Kalmar!

Tova buggade!
Jag blev kär i skorna. Måste ha!
Jacob med en fyllegubbe som bjöd upp oss alla!
Veronica Maggio! Inte bästa bilden men guuud så bra hon är!
Rebecca med fyllegubben!
Ulrik Munter.
Fina människor som gjorde dagarna grymt bra! Tack!
Ja, jag la upp två bilder på artister, men vi såg Carolina uf Ugglas, Rolandz, Vincent, Sanna Nielsen, Erik Segerstedt m.fl!
Fina dagar som ja, fick sina konsekvenser! Men det var så helt klart värt det! 

Nu ska jag inte sitta här längre, Jessica tycker jag skriver för mkt hih, Vi ska ner till stan! shoooping! puss.

Kommentarer
Postat av: Tova

Fina bilder! :D

TACK FÖR SJUKT FINA DAGAR <3

2011-08-15 @ 18:17:54
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Rebeccaj♥

AAhaha, Jakob ♥ och usch på Becca bilden xd sjukt kul i alla fall! ♥

2011-08-19 @ 04:01:11
URL: http://jensettme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0