Jag vet jag har gjort denna..

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart
Färg 2: Rosa
Färg 3: Blå


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja verkligen!
Fått ditt hjärta krossat: Två gånger..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hell yeah! 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja..
Kysst en kompis: Ja.


BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ibland.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i skolan och sen firade den tror jag.
Vilken tid vaknade du idag: 11:00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Hm, var i eksjö och hade kul!
Någonting som du längtar till: Ehm, helgen tror jag!  
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss. 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hm, kan inte välja en..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes I have. 
Vad gör dig irriterad just nu: Folk, och att jag måse gå upp tidigt i morgon.
Långt eller kort: Hu? Hår, killar eller vad? 
Vad gillar du gällande dig själv: Haha, jag vet inte. 


DIN FÖRSTA:

Operation: Aldrig opererat mig. 
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen tyvärr :( 
Bästa vän: Första.. minns inte riktigt..
Sport: Ehe, gymnastik. 
Husdjur: Katt tror jag.
Vaccination du minns: Hur ska jag veta det? :o
Förälskelse: -


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Båda! Men ögon om jag måste välja. 
Kramar eller pussar: Båda!!
Kortare eller längre: Längre, helt klart!

Romantisk eller spontan: Båda.

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!


Kommentarer
Postat av: jessica

"Vaccination du minns: Hur ska jag veta det? :o" FAIL :D

2011-08-28 @ 22:35:29
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0